Oy kullan!

Oy kullan!






Oyunu ver! (Tıklayarak siteye gidebilirsiniz)

İlk bunları ortaklaşa güncele getirmeyi çalışacaz.  Merak etmeyin bunları güncele getirdiğimiz zaman önerdiğiniz diğer serilere de el atacaz👍

Not: Oy vermeden önce serileri biraz araştırıp verirseniz daha iyi olur 😤


Mahou Shoujo of the End

Tanıtım:  Sıradan lise öğrencisi Kogami Kii kendini tuhaf bir zombi kıyametinde bulur. Ve olaylar birbirini izler... 


Lilith's Cord

Tanıtım: İnsanların şu anki nesli genellikle Adem ve Havva'nın torunları olarak adlandırılır. Bununla birlikte, bu dünyada az sayıda farklı insan türü yatıyor.
 Adem'in ilk Arifesi - Lilith olarak adlandırılanın çocukları. O çocuklar... 


Maken no Daydreamer

Tanıtım:  Minato bir uçak kazasında ölen ve bir fantezi dünyasında reenkarne olmuş bir üniversite öğrencisi. O, succubus annesi tarafından vahşi doğada yalnız büyüdü ve şimdi bir maceracı olarak yolunu yapmaya çalışıyor.



Legend (Masaharu Takano)

Tanıtım:  Kuzey doğudaki kırsal kasabada yaşayan Reiji Saeki, yaz tatilinde bir kazada hayatını kaybeder.. . Ancak bunu bilmeden önce, beyazlık dünyasında gözlerinin önünde gizemli bir ışık topu vardı. O ışık topu, kaybolmadan önce büyü gücünü devretmek  için nitelikli birini arıyordu... 


Kuro no Souzou Shoukanshi - Tenseisha no Hangyaku

Tanıtım:  Tanrının hatası yüzünden, lise öğrencisi Tsuguna zamanından önce ölür. Buna karşılık, tanrı, sonraki yaşamında ona bir iyilik yapmayı kabul eder. Tsuguna, büyülü bir dünyada soylu bir evde yeniden doğar.. 


Elf-san wa yaserarenai

Tanıtım:  ....